HTML

Bloggondom

Na ez a gondom, hogy nem tudom ide mit szokás írni, de amit most csinálok elég lesz: házat felújítok, dolgozom, főzök, mosok, takarítok és egy állatkertben élek...

Friss topikok

  • onlinedij: Ezt a megbízott új alkusz is el tudta volna végezni neked, ha küldöd a befizetési igazolásokat. I... (2009.08.16. 23:55) Azok az átkozott Biztosítók...
  • Marcsu: Biztos vagyok benne, hogy élvezetes lesz olvasni a blogodat, elöre is gratula és hajrá barátném! :) (2008.01.05. 23:50) Első felvonás

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.08.22. 23:03 Ivy

JÁNOS

Csak így nagy betűkkel JÁNOS, na jó, születési neve Johnnie Walker, az egyetlen fickó, akiben még soha nem csalódtam és nem is fogok soha. Tudom soha ne mondd azt, hogy soha, de ez tényleg így van. Elég sok fickó megfordult már az éltemben, de Ő az egyetlen, aki soha nem lépett le, nem vágott át, nem hazudott és tudom, hogy tőle mit várhatok. Sajnos kevés dolog van amire azt tudom mondani, hogy állandó az életemben de Ő igen. Most pl. a harmadiknál járok és nagyon jól érzem magam. Persze ennek oka van, hogy én itt csendes magányoban Jánossal vígasztalódok, de ezt nehéz lenne leírni. Persze mint minden mögött emögött is az élet furfangos útjai, melyek persze kifürkészhetetlenek áll. Nem akarlak benneteke a részletekkel untatni, csak annyi, hogy az élet úgy szép, ha zajlik, na de ennyire. Nem gondoltam volna, hogy tartogat számomra meglepetéseket, de beigazolta magát, hogy dehogynem. A lényeg, hogy próbálok kimászni valamiből, amiből nem lesz egyszerű és nagyon meg fogok sérülni, meg persze mások is a környezetemben, de egy életem van és azt megpróbálom úgy élni, hogy megfeleleljek. Eddig mindíg másoknak feleltem meg és most ráébredtem arra, hogy nem ez így nem mehet tovább, saját magamnak kell megfelelnem és nem másoknak, mert majdnem elveszítettem magam. Én vagyok a nagy Oroszlán, aki a királynő és én vagyok az élet és az uralkodás. De mostanában megalkudtam, magammal, a környezetemmel, ámítottam magam, hogy most ezt dobta a gép ezt kell szeretni, de rádöbbentettek arra, hogy ez nem én vagyok. NEM, ki akarok törni és élni akarok végre. Nem másoknak megfelelni, hanem a saját életemet élni és megtalálni saját magam. Biztos sok embert meg fogok bántani, de ez az egy az enyém és nem másé és szeretém úgy élni, hogyha lepereg előttem életem filmje ne tudjam eldöldeni, hogy vígjáték vagy szerelmes regény, vagy kőkemény élet filmje. Mostanában ez a lassú víz partot mos volt a jellemző, de ez nem én vagyok. Engem nem lehet aranykalitkába zárni, hagyni kell repülni, mert aki hagy repülni ahhoz visszatérek, de aki korlátozni akar, ahhoz márcsak daftke azért sem térek vissza. Úgyhogy ez van, a lényeg, hogy újra élek és még nem tudom, hogy mi lesz a vége, de ez biztos, soha többé senki nem vághatja le a szárnyaimat.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggondom.blog.hu/api/trackback/id/tr43628560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása