HTML

Bloggondom

Na ez a gondom, hogy nem tudom ide mit szokás írni, de amit most csinálok elég lesz: házat felújítok, dolgozom, főzök, mosok, takarítok és egy állatkertben élek...

Friss topikok

  • onlinedij: Ezt a megbízott új alkusz is el tudta volna végezni neked, ha küldöd a befizetési igazolásokat. I... (2009.08.16. 23:55) Azok az átkozott Biztosítók...
  • Marcsu: Biztos vagyok benne, hogy élvezetes lesz olvasni a blogodat, elöre is gratula és hajrá barátném! :) (2008.01.05. 23:50) Első felvonás

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.02.15. 21:39 Ivy

Azok az átkozott Biztosítók...

Rég jártam már erre, de sajnos megvan az oka, amivel nem akarlak untatni benneteket, csak egy pár szösszenetet idézek az elmúlt két hónapból, amit a Biztosítókkal éltem meg.

1. fejezet Axa Biztosító

Októberben beléptem az Axa Egészségpénztárba. Vártam a kártyát és a belépési nyilatkozatot, ami meg is érkezett december 20.-án, de az Axa elköltöztetett Nagyváradra. Na ez így nem érthető, tehát a rendszerük rosszul volt beállítva, így a lakcímemnek Románia egyik nagyvárosát, Nagyváradot jelölték meg. Telefonáltam, levelet írtam, aztán végre megkaptam a belépési nyilatkozatot, ahol az én címem ugyan kijavították, de a családomét, akik szintén ugyan ott laknak, őket hagyták Nagyváradon. Ismét telefon, levél nem kellett és végre kijavították. 4 hónap alatt sikerült nekik. No comment!

2. fejezet Magyar Posta Biztosító

Ugye Novemberben mindeki a biztosító váltás lázában égett. Rávettem magam, hogy megnézem nekem melyik Biztosító adja a legjobb ajánlatot kötelező ügyében. Rátaláltam az Unionra, ami éves szinten 6000 HUF megtakarítás ígért. Mivel mindenki úgy csinálja, hogy net, két kattintás, megbízok egy biztosítási alkuszt, aki mindent elintéz, én is így csináltam. Minden rendben is ment egészen odáig, hogy kaptam egy levelet az új biztosítómtól, hogy bocsi áttettünk A0-ba, mert nem kaptuk meg a kártörténeti igazolásod, így nem elég amit befizettél a B10-re, hanem tartozol és fizesd be. Na felhívom a Posta Biztosítót, hogy lécci küldjétek már el a kártörténetim, mondja a fickó, hogy renben postázzuk. Rá egy hétre kapok egy levelet, hogy 24 ezer HUF tartozásom van, fizessem be, mert addig nem adják ki az igazolást. Na itt eldurrant az agyam. Telefon, várakozás, telefon, senki nem érti, hogy mi van, de tartozásom van. Mondom az nem lehet, de szerintük igen és addig nem engednek, amíg be nem fizetem. Ismét telefon, ügyintéző kisasszony, hogy bocsi, de ő nem tud segíteni, majd visszahívnak. Persze, végül csodák csodája visszahívott másnap, hogy még mindíg nem tud semmit. Na ma reggel bementem hozzájuk, persze munkaidőben. Hát, hogy ugyan az ő hibájukból, mert nem küldtek csekket, sőt még azt is visszaigazolták a zöld kártyán, hogy rendzve van a biztosításom, de tartozásom van és amíg be nem fizetem, addig nincs kártörténeti. Kezdtem már ráborogatni szerencsétlen ügyfélszolgálatosra a pultot, amikor közölte velem, hogy fizessem be, majd írjam meg a történetem a PSZÁF-nek, meg a Fogyasztó védelemnek és kérjek kártérítést. Mivel nagyon szükségem van arra a k...a kártörténetire, így befizettem az összeget és megkaptam az A4-es Kártörténetimet. Mindezt másfél óra után. Tehát, ha biztosítót akartok váltani, akkor hajrá, de előtte nézzetek körül a saját biztosítótoknál, hogy nincs-e véletlenül tartozásotok, mert úgy jártok mint én. Holott nem is én hibáztam. :((

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggondom.blog.hu/api/trackback/id/tr39340962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

onlinedij · http://onlinedij.hu 2009.08.16. 23:55:04

Ezt a megbízott új alkusz is el tudta volna végezni neked, ha küldöd a befizetési igazolásokat.

Idén itt nézd meg a díjakat: www.onlinedij.hu
süti beállítások módosítása